Les, klikk & oppdag
Hvit
Svart
Rød
Grønn
Indigo
Oransje
Lilla
Gul
Olavshallen er Trondheims storstue, og skal fremover romme mye mer enn før. Derfor trengte nettsidene et større løft, som legger til rette for at man kan kommunisere til et bredere publikum, samtidig som man skal kommunisere et bredere utvalg av både arrangementer og tilbud. I samarbeid med Tank Trondheim laget vi noe helt nytt for Olavshallen.
Kunde: Olavshallen
Nettside: olavshallen.no
Identitet: Tank Trondheim
Leveranse: Design, rådgivning, utvikling.
Det skal plasseres innhold på seks scener, fire restauranter, kino og butikker, og det skal være lett å ta en spontan tur innom. Dette gjorde at nettsidens hovedfokus måtte endres fra kun å være arrangementbasert, til å ta høyde for mange flere typer opplevelser.
Fontbruk
Fargene på hver forestilling settes ved å analysere bildet, og finner profilfargen som er nærmest hovedfargen i bildet – dette settes som bakgrunnsfarge, mens den nest mest brukte fargen settes som forgrunn.
I tillegg settes designelementet bak overskriften ut fra et tall i {entry.id} slik at det er tilfeldig hvilket designelement hvert arrangement får, men det vil være konsekvent gjennom hele livsløpet til arrangementet.
Konsertgjengernes digitale reise
Vi bisto Oslo Konserthus med å revitalisere kundenes digitale reise, fra å se, til å ta aktive valg.
Vigeland-museet på nett
Vi har utviklet ny nettside for Vigeland-museet i tett samarbeid med Neue Design Studio.
Stokkøya Festival
Stokkøya Festival er en breddefestival, med både musikk, yoga, matkurs, film og fjellturer. Vi har laget en identitet som gir en fleksibel ramme rundt festivalen.