Mustasj | Digitalt håndverk

Digitalt håndverk

Skreddersøm og høy kvalitet

Mustasj forsterker kunders identitet og posisjon gjennom skreddersøm og godt håndverk, og fokuserer på tre kjerneområder; webutviklinggrafisk design og animasjon. Vi er lidenskapelig opptatt av god design, og mener at de beste resultatene oppnås når skreddersydde løsninger kommer som en konsekvens av underliggende strategier.

Enten det gjelder webdesign eller animasjon – vår styrke er å skape visuell kommunikasjon som bidrar til at kundene våre når sine mål.

I Mustasj følger vi en enkel men effektiv arbeidsmetode.

Alle jobber – uten unntak – starter med en kartlegging av behov, målgrupper og ønsket effekt. Slik vet vi at vi gjør det vi kan for å oppnå det vi ønsker, og vi sikrer en rød tråd i det visuelle uttrykket.

Arbeidsmetode

Kartlegging 
I første fase av et prosjekt begynner vi med kartlegging og definering av retning. Dette innebærer en gjennomgang av mål, delmål, målgrupper og statistikk, samt kundens historie og strategi. På bakgrunn av dette utarbeides det ulike idéer og konsepter, som skisseres ut og forankres hos både byrå og kunde. At vi er enig ved overgang til fase 2 gjør prosessen smidigere og alle vet hvor dette er på vei - uavhengig av om det er snakk om en nettside, grafisk design eller animasjon.

Produksjon
Andre fase tar utgangspunkt i det vi har blitt enig om i fase 1, og dette designes eller produseres. Det legges opp til flere korrekturrunder med kunde for å sikre kvaliteten på leveransen.

Lansering og optimalisering 
Leveransen er ferdig, og kan lanseres. Er det snakk om en nettside får kunden full tilgang til publiseringsløsningen. Etter en måned gjør vi evaulering av leveransen, hvor vi får svar fra flere kilder, deriblant analyseverktøy, oppnådd målene.

Ikke et reklamebyrå

Vi er alltid nøye med å påpeke at vi ikke er et tradisjonelt reklamebyrå. Hvorfor? Fordi vi mye heller vil spisse oss og fokusere all vår energi på å bli best på kjerneoppgavene våre. Jobber man med Mustasj skal man vite at man jobber med dedikerte fagfolk.

Ikke glem publiseringsløsningen!

Alle som har driftet en nettside vet hvor viktig det er å jobbe i en god publiseringsløsning. Basert på mange års erfaring har vi valgt å utelukkende arbeide med Craft CMS. Er du ukjent med Craft håper vi du tar kontakt. Kanskje kan vi gjøre arbeidshverdagen din litt enklere?

Vil du diskutere et prosjekt med oss?

Mads har lang erfaring, og slår gjerne av en prat.

Ta kontakt med Mads:
E-post: mads@mustasj.no
Telefon: 926 44 043

Mads
01

Det lille ekstra. Alltid!

Heimdal Eiendomsmegling er meglerhuset som alltid skal levere det lille ekstra. Mustasj bidrar med det lille ekstra på digitale flater.

02

Konsert­gjengernes digitale reise

Vi bisto Oslo Konserthus med å revitalisere kundenes digitale reise, fra å se, til å ta aktive valg.

03

Hus­byggere på nett

Se hvordan vi designet og utviklet norgeshus.no og mangedoblet konverteringen på den nye nettsiden.