Konsertgjengernes digitale reise
Vi bisto Oslo Konserthus med å revitalisere kundenes digitale reise, fra å se, til å ta aktive valg.
Den største fordelen vi ser er at vi kan tilpasse publiseringsløsningen. Altså baksiden. Dette gjør at vi kan bestemme antall felter som skal brukes. Vår erfaring med andre publiseringsløsninger er at man starter med for mye og må strippe vekk uønsket funksjonalitet.
Med Craft er det motsatt: der starter man på scratch og bygger opp ønsket funksjonalitet. Dette sørger for at det er lettere å unngå løse tråder. «Hva var det denne knappen gjorde, igjen?» blir et spørsmål man ikke trenger å tenke.
Hva er det som ikke er bra med Craft, liksom?
Dette betyr rett og slett at våre muligheter er større ved å bruke Craft. Vi kan tilpasse publiseringsløsningen i stor grad, slik at det blir lettere for kunde å få nettsiden til å bli en naturlig del av arbeidsflyten, i stedet for å grue seg til «den månedlige oppdateringen», hvor man må gå gjennom «hvordan fikk jeg den greia til å vises på forsiden igjen? Hva var det jeg måtte huske for å laste opp bilde til den seksjonen? Æsj, må jeg ringe byrået og spørre om hjelp igjen?»
Tilbakemeldingene vi har fått fra kunder er udelt positive, og løsningen blir bedre og bedre for hver oppdatering.
Vi bisto Oslo Konserthus med å revitalisere kundenes digitale reise, fra å se, til å ta aktive valg.
Heimdal Eiendomsmegling er meglerhuset som alltid skal levere det lille ekstra. Mustasj bidrar med det lille ekstra på digitale flater.
Menneske og maskin. Omsorg og presisjon. Websidene til Spiren er designet for å balansere medmenneskelighet og teknisk kompetanse.