Design og branding

Mustasj gjør designarbeid på alle flater, og har spisskompetanse innen digital design.

Lindbak topp

Design og branding er viktige verktøy i kommunikasjonsarbeidet. I Mustasj mener vi at god design skiller seg fra mengden og er minneverdig. Samtidig er design et verktøy som skal ha mål og hensikt - den skal gjerne gjenspeile identiteten i selskapet, og oppfattes på riktig måte av markedet man opererer i.

Uansett om vi starter med blanke ark eller skal gjennomføre en rebranding av eksisterende merkevarer, har vi stor respekt for prosessen som leder til designvalgene. Vi følger en metode inspirert av design thinking, noe som betyr at vi alltid tar utgangspunkt i forståelse av strategi og markedssituasjon før vi snakker konkret om design. Idéprosessen settes i system, og skissearbeid foregår i strukturerte prosesser og workshops sammen med kunde.

Hvis du vurderer en oppgradering av visuell identitet, logodesign, oppgradering av design på digitale flater eller en total rebranding som resulterer i en lettfattelig profilhåndbok forteller vi gjerne mer om hvordan vi vil gripe an jobben.

Vil du diskutere et prosjekt med en designer?

Aleksander har lang erfaring med design og branding, og slår gjerne av en prat.

Ta kontakt med Aleksander:
E-post: aleksander@mustasj.no
Telefon: 924 47 749

The_Real_Aleksander

Referanseprosjekter

Ta en titt i porteføljen vår for å bli inspirert, eller for å se hva vi har gjort tidligere. Under finner du et utvalg jobber vi er godt fornøyd med!

01

Ny identitet og nettside for ProsessPilotene

ProsessPilotene er et av Norges ledende fagmiljø innen CRM og digital transformasjon. Vi fikk lov til å gå bananas og designe splitter ny visuell identitet + nettsider.

02

Frukt­bart samarbeid

Menneske og maskin. Omsorg og presisjon. Websidene til Spiren er designet for å balansere medmenneskelighet og teknisk kompetanse.

03

Epion 2.0: Legekontorenes landingsside

Sammen med Epion har vi designet og utviklet en nettportal med nettbutikk og driftssystemer for legekontorer.

Vi bruker Google Analytics for å spore aktiviteten på nettsiden vår. Dataen bruker vi til å tilpasse design, navigasjon eller innhold. Og så sporer vi om du kom hit via en Google-annonse. Les mer i vår personvernerklæring.