Nye nettsider?

I Mustasj designer vi både relativt enkle nettsider og mer avanserte løsninger som integreres med et økosystem av andre verktøy. Felles for dem er at løsningene er skreddersydd behovene til hver enkelt kunde.

12

Hva skal du oppnå med nettsiden?

Uansett hva behovet skulle være begynner vi med å definere de overordnede målene, og sørger for at det videre arbeidet henger sammen med overordnet strategi. Deretter setter vi mer detaljerte delmål. I de mest målrettede tilfellene kan vi koble atferd på nettsiden opp mot omsetningsøkning hos kunden.

På en nettside er de tekniske mulighetene nesten uendelige, og det kan være utfordrende å holde oversikten. Mustasj satser knallhardt på å ha de beste webutviklerne, som får de beste rammene for å lykkes og utvikle seg. Derfor kan vi også guide deg frem til hvilke tekniske løsninger som faktisk fungerer, og hvilke det lønner seg å bruke tid på. Har du for eksempel tenkt på hvor viktig publiseringsløsningen er?

Etter at nettsiden er lansert skal du også vite at du er i trygge hender. Vi tilbyr serviceavtaler i etterkant hvor vi tar oss av domener, webhotell, databaser og backup; alt det du helst vil slippe å tenke på. I tillegg leverer vi jevnlige rapporter slik at vi vet at nettsiden leverer det den skal. Alt for å gjøre hverdagen din litt enklere og oversiktlig.

Hvis du vil vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg tar vi gjerne en kopp kaffe og en prat.

Vil du diskutere nettsiden din med oss?

Mads har lang erfaring med kartlegging av nettsider, og slår gjerne av en prat.

Ta kontakt med Mads:
E-post: mads@mustasj.no
Telefon: 926 44 043

Mads

Referanseprosjekter

De fleste nettsider vi leverer løser vi fra start til slutt. Under ser du tre av dem i porteføljen vår.

01

Frukt­bart samarbeid

Menneske og maskin. Omsorg og presisjon. Websidene til Spiren er designet for å balansere medmenneskelighet og teknisk kompetanse.

02

Det lille ekstra ^ Enda en gang!

Heimdal Eiendomsmegling er meglerhuset som alltid skal levere det lille ekstra. Mustasj bidrar med det lille ekstra på digitale flater.

03

Konsert­gjengernes digitale reise

Vi bisto Oslo Konserthus med å revitalisere kundenes digitale reise, fra å se, til å ta aktive valg.

Vi bruker Google Analytics for å spore aktiviteten på nettsiden vår. Dataen bruker vi til å tilpasse design, navigasjon eller innhold. Og så sporer vi om du kom hit via en Google-annonse. Les mer i vår personvernerklæring.