Reklamefilm | Mustasj

Reklamefilm

Fortell gode historier

I Mustasj har vi laget reklamefilmer i alle størrelser. Både kinoreklame, introvignetter til seminar og filmer til Facebook og web.

Hvor tålmodig er du på nett?

Takket være internett har vi kortere tålmodighet enn noen gang. Fra en bruker går inn på webløsningen din har du i snitt sju sekunder på å overbevise om at akkurat denne siden er det de er på utkikk etter. Hvis du i tillegg har et ønske om å formidle noe bør du vekke interessen fort. Det er blant annet her animasjon kan spille en viktig rolle.

  • Ved å legge til en video på en landingsside øker du konverteringsraten med 64% (Unbounce)
  • Sannsynligheten for at en leser kjøper et produkt på nett øker med 64% etter visning av en video (Comscore)
  • Den gjennomsnittlige internettbrukeren bruker 88% mer tid på nettsider med video (Mist media)

Som med alt annet begynner vår arbeidsprosess med en gjennomgang av mål og hensikt. Når vi har dette klart er det på tide å slippe kreativiteten løs. Utarbeidelse av storyboard og manus legger grunnlaget for design- og produksjonsfasen.

Vil du diskutere et prosjekt med en animatør?

Aleksander har lang erfaring med animasjon og reklamefilm, og tar gjerne en prat om det.

Ta kontakt med Aleksander:
E-post: aleksander@mustasj.no
Telefon: 924 47 749

The_Real_Aleksander

Referanseprosjekter

Men.. her prøver vi å forklare reklamefilmer med tekst på en webside. Kanskje er det like greit at du tar en titt på noe av det vi har laget:

01

Internet of Stranger Things

Hva skjer når Internet of Things tar litt overhånd? Vi undersøkte en dystopisk fremtid i introvignetten til TDC 2016.

02

En brutal røver

Røverstaden beskrives som Oslo konserthus sin rampete lillesøster. Her fikk vi virkelig lov til å "ta den helt ut".

03

Meet Douglas

Hvor intelligent er kunstig intelligens? I årets introvignett til TDC lurer vi på om den kan brukes til noe annet enn i dag.